Güzel Tembel Günlere :)

By 14:35 , , , , ,

Kocaman kocaman merhabalar değerli dostum :)

Bugün benim için tembelliklerle geçen kocaman bir gün oldu.

Uzun zamandır vizeydi, okuldu, evdi derken çok yorulmuştum.

Bugün evde geçen tembel bir gün beni kendime getirdi.

Tam anlamıyla hiçbir şey yapmadan, bütün gün yatarak geçirdim.

Böyle boş günlerin en sevdiğim aktivitesi; meyve yiyip, en sevdiğim dizileri izlemektir.

Bende bugün tam anlamıyla bunu yaptım.


Eminim beni okuyanların içinde Supernatural hayranları vardır.

Uzun zamandır kulağıma gelen bir diziydi.

Benimde en sevdiğim dizilerin çoğu sezon arasında olunca, bir şans vereyim dedim.

Her ne kadar beni ürkütse de bir taraftan da beni çeken bir dizi oldu.

Şimdilik oldukca iyi anlaştık, Winchester kardeşlerle :)

Yeni yazımda görüşmek üzere :)

ilginizi çeker :)

2 yorum