Mutlu Pazar :)

By 12:12 , , , , ,

Merhabalar :)

Bugün güneşli, mutlu pazar günüydü :). En sevdiğim günlerden biri de hep pazar sabahları olmuştur. Küçüklüğümden beri bir aile geleneğimiz vardı. Her pazar sabahı ailecek kahvaltı. Ama kahvaltıyı daima babam hazırlardı pazar günleri.

Çalışan anne baba çocuğu olanlar için çok sey ifade eder pazar kahvaltıları. Annen ve babanla uzun uzun sohbetler eşliğinde yapılan lezzetli kahvaltılardandır.

Babam uyanır geleneksel patates kavurmasını yapardı. O da kendi babasından öğrenmiş :)

Güzel güzel yapardık kahvaltımızı o günler artık her ne kadar geri de kalmış da olsa ben yinede yaşatmaya çalışırım içimde.

Velhasıl o günlerden gelen bir sempati vardır pazar sabahlarına...

Bende güzel bir pazar kahvaltısı hazırladım kendime. Geçmişi gözümde canlandırarak nostaljik bir kahvaltı yaptım.

Sonra ev için market alışverişine çıktım. Poşetleri bırakıp kankimle yine uzun bir yürüyüş yaptık. Karadenizde güneşli hava bulmak zor olduğu için bugünün güneşini kaçırmak istemedik.



Uzun uzun yürüyüşümüzün ardından denize karşı bir bankta oturduk.



O anlattı, ben dinledim. Ben anlattım, o dinledi...



Manzaramız ise şu eşsiz denizdi...



Güzel havanın tadını çıkarıp evin yolunu tuttuk. Bahardan gelen birgündü. Birazcık nostaljik, birazcık eğlenceli.

Umarım sen de harika bir pazar geçirmişsindir.

Görüşürüz. :)



ilginizi çeker :)

0 yorum