Daha Dün 24

By 13:11 , , ,



Doğum günüm geldi, iki gün sonra 25.yasıma giriyorum. O kadar degisik ve tuhaf bir yas ki 25...
Söylemesi, hissettirdikleri, beklentileri daha öncekilere hiç benzemiyor.
Artık ne çocuksun ne de yetişkin... Çocuk olamayacak kadar sorumluluk sahibi, dünyayı sırtlanamayacak kadar yetişkin...

Hayatımda ilk defa içimden bir dogum günümü kutlamak gelmiyor. Çünkü daha dün 24 yasına girisimi kutladık. Zaman nasıl bu kadar hızlı geçebilir. Oysa ben soranlara hala 21 diyorum. Sanırım büyümeyi 21'de bırakmalıydım...

Geç kalmaktan korkuyorum... Akademik dünyaya girip bilim insanı olmayı, daha fazla dünyayı gezmeyi, gittigim tüm yerlerdeki dünya mutfaklarını tatmak istiyorum.

25 yasını dolu dolu geçirmek istiyorum, zaman biraz yavaslasa ve ben ölmeden önce yapılacaklar listeme bir tık daha atsam...

Yine de hos geliyorsun yeni yasım! Ve ben büyüyorum!...

Bana ulaşmak isterseniz bir mail yeterli!
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

0 yorum