Hayallerimdeki İşe Adım Adım | Makarnacı Cafesi

By 02:39 , ,



Bir makarnacı cafesi açıyorum. Hayata dair planlarımdan birisi, geride daha çok hayal ve plan var lakin olabilitesi en yüksek olandan basladım.

İsin kötü yanı ise hala teoride açıyor olmam :) Henüz gerçeklestirmek için gerekli finansmanı bulamadım. Suanlık okul için hazırlamam gereken bir ödevin konusu. 

Hayallerimizdeki bir isin, ürün yada markanın pazarlama planını hazırlamak. Bende hep kafamda kurdugum isin planını hazırlamak istedim. Düsündüm ki eger pazarlama planım hazır olursa; gerekli finansmanı buldugumda her sey hazır olur.

O zamana kadar sevgili makarnacı dükkanım hayallerde bulusuruz.... :)

bana ulasmak için; zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
snapchat; izbekelebek

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Ne tatlı! Bir an ben de içinde resim de yapılan, kahve de içilebilen bir atölye&kafe düşündüm. Umarım hayallerimizi gerçekleştirebiliriz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye&Kafe konseptine bayıldım! Umarım hepimiz bir gün hayallerimize kavuşuruz :)

      Sil