2017 | Dilek Listem

By 16:12

En sevdigim sey umut etmek, hayal kurmak ve gerçeklestirmeye çalısmak...
Böylelikle sabahları uyanmak için sebeplerim oluyor. O zaman bu seneden beklentime geçelim hadi!


Gezi postları hazırlamaya, okumaya yeni yerler görmeye bayılıyorum! Umarım bu sene daha çok yer gezer, ölmeden önce görmek istediğim yerler listesinde bir kaç yeri daha silerim. Çünkü hayat seyahat ederken güzel! Unutma Zeynep, bu sene daha çok yer göreceksin!


Artık bilgisayarımı degistirmek istiyorum. Resmen bilgisayarımla yasadıgım için tasınması kolay, hafif, ve tam bir blogger bilgisayarı olan macbook var gönlümde. Olmusken de rosegold olsun istiyorum.. Sponsor olmak isteyenler mail atabilir :)


Bu yıl hep zamansızlıktan sikayet ettim. Bir türlü bloguma istedigim gibi vakit ayıramadım. 2017'de daha çok post yazmayı hedefliyorum. Siz de bana destek olun, olur mu?

Ve...

Daha az maddi varlıklara para harcamayı istiyorum. Daha çok kendimi gelistirmek, bu ugurda paralarımı harcamak en büyük istegim... 

Allahım birde güzel bir tez fikri ver bana!

Saglıklı bir yıl olsun, ailem ve sevdiklerim için... Uzakları yakın eyle... Ülkecek güzel günler görelim...

Ve dünya; huzurlu, barıscıl, yasanabilir bir yer olsun! Çok amin...

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. 2017 yılında sizleri daha aktif ve şimdiki kaliteniz ile bekliyorum. İyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok aminnnn.....Umarım 2017 senesinde bu güzel dilekleriniz gerçekleşir....
    Sizi + ekledim.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ blog sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil