2016'da Okudugum Kitaplar | Ne Okumalı?

By 09:52 , , , ,

Kitap okumaya vakit bulamıyorum cümlesinden nefret ederdim. 'Bir insan kitap okumaya nasıl vakit bulamaz yahu? her an her yerde okunabilir.' diye düşünürken bu yıl anladım yanıldıgımı... Evet belki vakit bulunabilse bile eger ki kafan mesgulse ne o kitap ilerliyor ne de sen zevk alıyorsun.


Bende bu yıl fazla kitap okuyamadım. Mesguliyet, koşturma ve bazı streslerden dolayı zihnim rahat degildi.. Yine de bu sene okudugum bir kaç kitabı burdan paylasmak istedim. Bu yazının birde dizi versiyonunu paylasıcam... Yıllar içinde güzel bir arsiv olusturmak istiyorum.

Hadi baslıyalım!



1- Buz gibi soguk | Tess GERRITSEN; en sevdigim yazarla baslamak istedim. Tess GERRITSEN'ın bütün kitaplarını okudum. Ve okumaya devam edecegim. liseden beri en sevdigim polisiye roman yazarıdır.

2- Fikir Nasıl Bulunur | Jack FOSTER ; yaratıcılık ve fikir bulma da yardımcı olur düsüncesiyle aldım. Hala okuyorum ve sevdim!

3- A'dan Z'ye Pazarlama | Philip KOTLER ; pazarlamanın babası, meslek geregi kendimi gelistirmek ve bilgilerimi tazelemek için okudum ve bayıldım! Tam bir pazarlama sözlügü olmus. 

4- Dijital Çağda İçerik Yönetimi | Ann HANDLEY & C.C. CHAPMAN ; sosyal medya ile ilgilenen herkesin okuması gereken bir kitap.

5- Sen Daha İyilerine Layıksın | Jess MCCANN ; romantik komedi tadında bir kitaptı. Okudum sevdim mi? biraz..

6- Un Marketing | Scott STRATTEN ; yine meslegimle ve ilgi alanımla iliskili oldugu için okudugum ve herzaman elimin altında olmasını istedigim bir kitap. Hatta o kadar sevdim ki yazarıyla twitterdan twitlestik bile :)

7- Bütün Kadınlar Aptaldır | Erdal DEMİRKIRAN ; lise yıllarımda çok sevdigim bir yazardı. Belki de büyüdükce degisen görüslerim ve ilgi alanlarımla alakalı olarak artık pek sevmedigimi fark ettim. 

8- Kashna Felsefesi | Erdal DEMİRKIRAN ; yine acaba eski kitaplarında ki tadı bulur muyum? diyerek aldıgım ve sonrasında yine olmayan bir kitaptı.

9- Otobüsten indim Bmw'ye bindim | Baybars ALTUNTAS ; girisimcilik ruhu olan herkesin begenebilecegi, ilham dolu bir kitap.

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Çok güzel kitaplarmış. Bu yıl kaç kitap okudun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl ne yazıkki çok kitap okuyamadım okuduklarımı bu postta belirttim. :)

      Sil