Sevgili 10 Yıl Sonraki Ben!

By 13:21




Nasılsın? Hatırladın mı beni? Tam tamına 10 yıl önceden geliyorum. Zamanın nasıl geçtiğini hatırlamadığın, biran önce hayata atılmak istediğin yıllardan geliyorum. Nasıl çabuk geçti mi zaman? 

Çok istediğin o işi kaptın mı? Yolun yarısında bir genç kadın olarak hangi duraklardan geçtin? Şuan seni gerçekten merak ediyorum. 10 yıl sonraki ben hangi noktadasın? 

O çok istediğin kahve dükkanını açtın mı? Yoksa hala gelecekte bir mucize olmasını mı bekliyorsun? Eğer hala açmadıysan çok kırıldım sana! Ben sana güvenmiştim... 10 yıla kadar kendi markamı kuracaktım...

Hala yazıyormusun? Şimdiye kadar en az 3 kitap yayınlamış olman lazım. İlk imza günü heycanını yaşadın mı? Peki hep söylediğin gibi çok ünlü bir blogger oldun mu? Artık tanıyorlar mı seni? :)

Avrupa turunu tamamladın mı mesela? Önünde 10 koca yıl vardı ve sen evde oturarak mı geçirdin? Hiç söyleme tahmin edeyim... Vaktin yoktu, çok çalısıyordun... 10 koca yılın vardı, buna vakit bulmalıydın...

En son bıraktığımda kilo vermeye çalısıyordun? Ne oldu o is? Yine her pazartesi baslıyor musun?

Karanlıktan hala korkuyormusun? Hala evde tek kalırken yakıyor musun tüm ısıkları? 

Sevgili 10 yıl sonraki ben, 

Hala çevrende en mutlu insan olarak anılıyor musun? Arabanı aldın mı sonunda? O arabayı al... Vaktim yok unuttum deyip ihmal etme aileni, her fırsatta ara anneni, babanı.. Yine merhametli ol, merhamet senin yüreğinde.

Hala seyahat etmeyi seviyor musun? Haritadaki gezdiğin noktalar çoğaldı mı? çoğalsın olduğun insandan vazgeçmemis ol lütfen!

Hala kızıl mısın? Evet çok yakısıyordu ama sen 10 yılda yüz bin defa değiştirmissindir. Bilirim çok çabuk sıkılırdın... Hala maymun istahlımısın yoksa inat edip devam ediyor musun? 

Doctor Who hala devam ediyor mu? Eminim hala aynı zevkle izliyorsundur. Cipsi ve zararlı atıstırmalıklara dikkat et sadece. Dizi izlerken seversin atıstırmayı. 
Lütfen artık kolayı bırakmıs ol. İkame edebileceğin sağlıklı bir seyler coktan cıkmıs olması lazım :)

Lütfen hala üsengec olma, bunu ikimiz içinde yap. Harekete geç zira ben yapamıyorum.

Sevgiler ben...


ilginizi çeker :)

6 yorum

  1. 10 yıl sonraya mektup yazarak, bi adım atmışsın bile. bence çok yüklenme şu anki kendine, çokta üşengeç sayılmazsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederım :) en azından dedıgın gibi bir adım atmıs oldum :)

      Sil
  2. çok güzel ya bende yazacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Artık istediğin şeyler için adım atsan��

    YanıtlaSil