Sanal Gerçekligimiz | Arkadas Mıyız?

By 05:15 , ,



Tüm gün boyu 3-5 cümle kurmadan geçirdi. Fırsat buldukça sosyal medyaya göz attı. Sürekli sohbet penceresinden gülen suratlar yolladı. Çevresindeki kimseye tebessüm bile etmedi. Eve gelip odasının kapısını kapattıgın da yeniden sanal gerçekligine kavustu....

 Bütün kalabalıkların içinde aslında yalnız degilmiyiz? Yanımızdan geçen onca insanlarla hiç iletisim kurmadan geçiriyoruz günleri. Facebook da, instagramda ve bilumum sosyal medya da arkadaslarımız var. Yüzlerce binlerce... Peki gerçekten kaç kisiyle arkadasız?

Kaç kisiyle gerçekten iletisim kuruyoruz? Kaç kisiyle sorunlarımızı, sevinçlerimizi paylasıyoruz? Bir elin parmaklarını geçiyor mu?

Önceden sadece bilgisayardan girdigimiz sanal gerçeklik dünyamız, tasınabilir tabletler, akıllı telefonlar ile günün her anı ulasılabilir oldu.

Kendi yarattıgımız dünyada yasamayı gerçek dünyaya tercih ediyoruz. Yalnızlıgımız git gide kalabalıklasıyor. Ve küçük bir odanın içine bir kaç tusa hapsoluyoruz.

Ben bugün çevremi daha iyi görmek, günümü daha güzel ve kaliteli geçirmek için telefonumu evde bırakacagım. Biliyorum ki bugünün tekrarı yok.

Görüsürüz! 
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

7 yorum

  1. güzel bi adım.:)
    Blogum dışında büyük bir sanal dünyam yok aslında benim, gerçek hayatı kucaklamayı seviyorum. Ama bu öyle bir denge ki, bazen bende en az telefonum kadar android olabiliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Bir elin parmaklarını geçiyor mu ? Geçmiyor valla :) sanal dünya da bir sürü arkadaşımız varken, gerçek hayatta pek yok. Gerçekler bazen insanın canını çok yakar belki de bu yüzdendir :) Çok güzel yere değinmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum sizi,bende sizi tamda böyle bi noktada keşfettim.. En azindan her defasında çıkış yapıp şifre ile girmeliyim dedim şifreyi unuttuğum farkettim şifre yenilemeye usendim kısaca baya caydırıcı oldu. Sonra yıllardır bakmadigim bloguma bir göz atayım derken sizin yazinizla karşılaştım ve tebrik etmek istedim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederım ıyı kı gırmıssınız o zaman :)

      Sil
  4. Tebrik ediyorum sizi,bende sizi tamda böyle bi noktada keşfettim.. En azindan her defasında çıkış yapıp şifre ile girmeliyim dedim şifreyi unuttuğum farkettim şifre yenilemeye usendim kısaca baya caydırıcı oldu. Sonra yıllardır bakmadigim bloguma bir göz atayım derken sizin yazinizla karşılaştım ve tebrik etmek istedim 😊

    YanıtlaSil