Sıkıldığınızda Yapılabilecek 5 Sey | Can Sıkıntısına Ne İyi Gelir?

By 08:37 , , , ,

Merhaba!
Yeniden bir tatil serüvenine girmis bulunuyoruz. Her ne kadar sene içinde tatiiiiil tatiiiil diye ağlasamda :) Her seyden kolay sıkılan yapım beni bu konuda da rahat bırakmıyor...
Evde yapıcak hiçbir sey bulamadıgım gibi hayattan zevk alamaz oluyorum.
Derdimin dermanı google bir sorayım dedim, neler yapılabilir yaratıcı çözümler varmıdır... Beni mutlu edecek çok çözüm bulamayınca burda bir beyin fırtınası yapalım dedim. Bende benim gibi çözüm arayanlarda bir nebze olsun avuntu bulsunlar istedim (yazar burda faydalı olmaya çalısıyor :))

Hadi önerilere başlıyalım!

1) Yabancı dizi izleyin; Bu yapılabilecek aktivitelerin en güzeli. Eger hala kendinizi yabancı dizi serüvenine kaptırmadıysanız hayattın yarısını yasamıyorsunuz. Dizi önerilerim ise; How I Met Your Mother, Shameless, Doctor Who, 2 Broke Girls, Supernatural... HIMYM hariç hala devam eden ve benimde takip ettiğim diziler. Eger varsa önerileriniz bekliyorum.

2)Hobi edinin; Herkesin sürekli bahsettigi hobi edin kavramı... Edinelim de kardesim nedir hobi? Yazmayı seviyorsanız alın elinize kalemi defteri yazın. Yada bir blog açın tüm dünya okusun sizi. İlginiz resim üzerine ise dünyanın en güzel resimlerini çizin. Eger mutfak sizi mutlu ediyorsa, durdugunuz hata :) Bir sürü bos vaktiniz var zevk aldıgınız seyi yapmak için daha ne bekliyorsunuz.

3)Kesife çıkın; Eger imkanınız varsa yeni sehirler yeni yerler kesfetmek için çıkın yola. Anılar biriktirmek önemli... Hiç gitmediginiz mekanlara gidin en güzel yemeklerini kahvelerini deneyin... Hem havanız hem modunuz degisir :)

4) Kendinize vakit ayırın; Sadece kendinizle ilgilenin o sürede. Kendiniz dısında en ufak bir sey bile düsünmeyin, yatın yataga yada oturun koltuga kendinizi dinleyin, hayalleriniz ne geçmişte bu yasına geldigindeki hayatımı yasıyorsun? Kendinle hesaplas... İnsan en iyi kendini dinliyor... Dinle derdini, sevincini. Muhakkak kendine anlatmak istedigin seyler vardır...

5)Bir canlıyı dost edinin; Sokak hayvanlarını sahiplenebilirsiniz mesela apartmanın önündeki kedilere mama verin. köpeklerin basını oksayın. Can sıkıntısınada yalnızlıgada iyi gelir bir canlının dostlugu...

Bonus; Beni snapchatten takip edebilirsiniz birbirimize snap atarız yada benim eglenceli snaplerimi izlersiniz :) kullanıcı adım izbekelebek...

Bana önerilerinizi bekliyorum, kocaman sarıldım kızlar!

                                                                      Z.


ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. New girl ü tavsiye edebilirim.Gün içinde yarım saat new girl molası vermek bana çok iyi geliyor bu ara :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer izlemediysen Fringe ve Friends'i öneririm :)

    YanıtlaSil