Gurme Mi Olsam? | Corylus Cafe

By 13:14 , , , , ,

Herkese merhaba! 
Bugün sizlere mükemmel bir mekan tavsiyesi vermek için geldim. :)
Yılbaşından önce sevgili coryluscafe bir çekilis düzenledi ve kazananı ben oldum. :) Aslında çok da şanslı oldugum söylenemese de bu essiz deneyimi yasadım. Beni ve en yakın arkadasım Kübra'yı çok güzel agırladılar :)




Ekip arkadasları, sefleri, sosyal medya yöneticileri hepsi ayrı ayrı ilgilendiler bizimle :) Süprizleri ise iki kisilik aksam yemegiydi. Mükemmel lezzetli bu cafeyi zaten çok severken birde böyle süprizle ikiye katlı keyfimiz :)




Yemek siparisimizi verirken sefin özel tavsiyelerinide göz önüne aldık. Hafif, lezzetli ve doyurucu olması için dana fajitayı önerdi ve bizde denedik :) Özel sosu ve baharatlarıyla harika harmanlanmıstı. Damak zevkime çok uygun ve lezzetliydi. Gidip bir denemelisiniz eğer kırmızı et seviyorsanız.




2016 model pizzalarıda harikaydı. Yine sefin özel tavsiyesi üzerine Cafe de paris pizzasını denedik. Hamuru el yapımıymıs. Tereyagı muthıstı ve bonfıle et ile kombinlemisler :) 
Yarın yine gidip yicem sanırım bu pizzayı :)




Yemeklerimizden sonra pastalarını denedik. Ve kendi yaptıkları macaronlarını denedik. Bu deneyimler o kadar güzeldi ki blogumu acaba gurmelik üzerinemi çevirsem diye düşündüm :)

Giresunda olanların gidebileceği harika bir mekan burası... Hala gitmeyen var mı?

Bir sonraki yazıda görüsürüz kızlar!
Kocaman sarıldım!

Z.

ilginizi çeker :)

0 yorum