Kimle Ayrıldım? | Yolunda Gitmeyen Aksaklıklar

By 07:43 , , , , ,

Uzun zamandır yoktum. Bir kaç arkadaşımın nerelerde olduğumu neden blog yazmadıgımı sorması beni inanılmaz mutlu etti :) insanı gerçekten merak edildigini, önemsendigini bilmesi mutlu ediyor, şahsen beni çok mutlu etti :)

Kısa bir özet geçecek olursak; bilgisayarım artık beni tamamen terketti. Bir kaç aydır ayrılmak istediginin sinyallerini versede ben görmezden gelerek ilişkimizi biraz daha sürdürmek istiyordum.... Daha fazla dayanamadığını birlikte geçen 8-9yılın hatrına herseye katlandıgını ama artık daha ileriye götüremedigini belirtti, aglamalı ve sancılı bir dönem geçirdik. Suan herkes kendi yolunda... :)
Yeni bir bilgisayar arayısındayım önerilerinizi bekliyorum.

Okul basladı ama ne baslama... Tam üç gün ders katları ve kredi uyusmazlıkları ile ugrastım. Geçtigim dersler ff mi görünmedi, eksik kredilerim mi çıkmadı, okulu bitirebilmek için büyük savas verdim. Sorunu çözüp normal ögrenci statüsüne döndüm. Derslere gidip geliyor ales ve yds çalısıyorum.

Okulun bitmesine sadece 4 -5 ay kaldı. Birlikte geçen 5yılın ardından dost ve kardes olduklarımla ayrılmak gerçekten zor geliyor. Bu iç dökmeli ağlamalı postun konusu baska yazılara saklıyorum. :)

Peki son zamanlarda en çok ne yaptım? Kendime vakit ayırdım. Tatilde bol bol dinlendirdim kendimi. Hem okudum hem yazdım.

Buralarda aktif degilken snapchatte ve instagramda bir o kadar aktiftim :) snapchatte;izbekelebek ve instagramda;zeynepingunluguu olarak bulabilirsiniz.

Kocaman sarıldım!
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

0 yorum