^^ En Sevdigim Bloglar ^^

By 14:41

Bu blogu açarken; sevdiklerimi yazarım dedim. Sevmediklerimi yazarım dedim. Gezdiğim yerleri de yazdım, bazende dertleşip içimi döktüm. Çok güzel dostluklar kazandım bu platformda... Hiç yüz yüze gelmediğim ama samimiyetini hep hissettim!


Bugünde gönlümde taht kuran, blogları paylaşmak istedim. Belki içlerinde bilmedikleriniz tanımadıklarınız vardır. Böylelikle daha çok kişiye ulaşırız diye düşündüm. Bence güzel düşündüm :)

İlk misafirim; Busrakkus :)
Blogumu açtığımda beni takipeden ilk kisiydi. Uzun bir süre ben yazdım yalnızca o okudu... Düzenli ve kaliteli paylasımlar yapması da beni en çok etkileyen yönlerinden. Busra benim için hep ayrı olucak...


Tesadüfen tanıstığım samimiyetiniz, fotograf çekimlerine bayıldığım bir Mineyy var karsınızda :) Bir çok da ortak yönümüz var. Belki sizin bile ortak yönleriniz çıkabilir mutlaka bakın.

Hep bir ikizim olduğuna inanarak büyüdüm. Kafamda bununla ilgili milyon tane hayal bile kurmuslugum var. Ama ikiz kardesimi instagram da bulacağımı hiç düsünmemistim. Sevrapond ikimizde Doctor Who hayranıyız. İkimizde kıvırcık saçlıyız! Daha ne olsun...

Canım arkadasım; okumak isteyenler için kitap, izlemek isteyenler için film öneriyor. Ve diyoruz ki; İlledeoku :)

Pollyannayı bilmeyen çocuk yoktur heralde. Hayata hep pozitif bakan sirin kız hani... Sizler için ben gerçek halini buldum... Ha pollyanna ha fullyanna :) 

Benim gönlümde taht kuran ilk liste böyle. Daha yazmadığım ama harika paylaşımlar yapan o kadar insan var ki... Sizin bana önerebileceginiz kimler var? Yazarsanız mutlaka bakarım. 

                     
                                                                     Görüsürüz!
                                                 zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

             

ilginizi çeker :)

9 yorum

  1. İlk yorum da benden geliyor. :))))
    Güzel sözlerin ve düşüncelerin için çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum. İnşallah çok daha iyi yerlere gelirsin Zeynep. <3

    YanıtlaSil
  2. Yazina ve samimiyetine bayildim :) en güzel yerlere gelmen dileğiyle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim funda! beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Aaaa kendimi görünce pek bi sevindim <3 Bi gün yüz yüze de tanışırız inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  4. Blog keşif etkinliğinden gelenlerdenim. Blogunuzu takibe aldım , iyi şeyler başarmanız ve istediğiniz yerlere gelmeniz dileğiyle. Bana da bekliyorum. :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil