Zeynep hava durumunu bildiriyor: 'İzmir çok sıcak nude ruj kullanın.'

By 08:30

Heyyyyyyyy ben geldim :)

Ayy şu sıcaklar beni mahvetti yaa... 60 yaşını geçmiş teyze modunda yaşıyorum. Bütün kış yaz gelsin, yaz gelsin diye ağladım. Yaz geldi evden dışarı adım atamıyorum. :) 

Ben yaz gelsin istedim, cehennem sıcakları gelsin demedim ki. Memnuniyetsiz Zeynep son günlerde çok baskın. İçinde olduğum durumu kabullenir hep iyi yönlerini görürüm ama 'kardeş bu sıcaklara dayanılmıyooor' diye bağırıyorum içimden. :)

Size İzmirdeki hava durumunu anlatan bir görsel paylaşıp durumu özetliyorum. :) 



Eveet, hava durumunu neden özetledim; sıcaklarda dolayı hiçbir şey yapamıyorum. O kadar canım bir şey yapmak istemiyor ki bir insan ancak bu kadar bir şey yapmak istemez :))

Ne yazı yazdım, ne resim yaptım, ne kitap okudum. Öyle bütün sıcakları Afrika dere kurbağası gibi yatarak geçiriyorum.

Gelelim ben size ne göstermek istediğime -okadar gevezelik yaptım sonunda konuyu toparlıyorum.-

Benim olmazsa olmazım rujlarım. Ne kadar ruj alırsam alıyım doymuyorum. Aynı renk rujun 10 farklı tonu mevcut. Ve koyu ruj hastasıyım. Tabi yaz aylarında koyu ruj çok ağır geliyor. 

Zaten sıcaklarda makyaj çok hafif oluyor. Bende bir kaç nude ruj kullanıyım dedim. Kısa sürede nude ruj serisi yaptım kendime. :) İşte yaz aylarında en çok kullandığım rujlarım.





CAROL CONNECTİON: Avondan aldığım çok hoşuma giden şeftalimsi bir nude ruj. Benim nedense şeftali ve toprak tonlarına bir zaafım var. Dudaklarınızı da kurutmuyor. Ama kalıcılığı az ne yazık ki.


PD26: Flormarın passionate dots serisinin çok güzel bir mor rengi. Yapısı çok yumuşak ve sürümü çok güzel. Kalıcılığı yüksek. Kışın çok çok kullandığım bir ruj. Lakin o kadar çok sevdim ki yaz akşamları da tercih ettiğim bir ruj oldu.


D45: Flormar deluxe shine serisinden d45. Flormar'ın mağazasına girdiğimde Nude bir ruj istiyorum dedim. Mat olmasını tercih ettiğimi söyledim. Sonra bir kaç ruj denedikten sonra birde parlak olanlara bakalım dedik. Ve evet dedim aradığım ruj bu. Birazcık dudaklarınızda yapışkanlık hissi bırakıyor ama sonra geçiyor. Kalıcılığı ise orta seviyede.



PEACH PECK: Yine avondan aldığım aynı serinin bir başka rengi. Aslında bu ruju ilk zamanlar çok beğenmemiştim. Pigment konusunda yeterli gelmemişti. Sonra güzel bir lip gloss ile kullanmayı denedim. Ve hoş bir uyum sağladılar. 




19: Rimmel london kate moss rujlarından 19 numara. Bu rujların hastasıyım. Yapıları harika, kalıcılıkları harika, kokusu harika... Sevmeyeni yok gibi. Benimde sürekli aldığım rujlardan.



NUDE KİSS: Essence lip glossları kurtarıcım. Hafif makyajda, koyu makyajda joker gibi... Ve az önce dediğim gibi peach peck rujumunda kurtarıcısı oldu. Uygun fiyatlı kaliteli bir ürün. Mutlaka denemelisiniz. :)



Yaz aylarımın favori rujları bunlardı. Umarım beğenmişsinizdir. Sizde favori rujlarınızı yazarsanız bana fikir vermiş olursunuz. Her zaman daha çok ruj almak istiyorum.


 Yeni yazılarda görüşürüz :)

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Selamlar küçük bir öneri bence fotoğraflarını gün ışığında çek biraz karanlık kalmış
    Bende bu aralar nude rujlar tercih ediyorum :)
    bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) blogunu takip ediyorum çok zevkli kombinlerin var :) ne yazık ki fotoğraf makinemi ankarada unuttum. oyüzden biraz kalitesiz çıkıyor fotolar elime ulastığında daha güzel olucak. önerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil