Ankarada İlk Gün

By 13:31

Uzuuuuun bir aradan sonra yeniden merhaba :)

Bayram bahanesiyle Ankara'ya geldik. 

Ankara gerçekten güzel bir şehir. İki günde güzelce eğlendim. 

Ama fotoğraf makinemi evde unuttuğum için çok fazla fotoğraf çekemedim. Belki yarın güzel bir post hazırlarım yeniden.

Gelelim elimde ki fotoğraflara :)


Bir küçük ne giydim yapalım istedim.

Tshirt ve tayt addax 

Çanta izmirde bir butikten alındı

Ayakkabılarım ise mangodan 



İlk gün dışarı çıktığımızda hacı babaya gittik. En sevdiğim akşam üstü aperatifi; hacı baba sandviç.

Özellikle sosuna bayılıyorum. Ankaralıların iyi bildiği bir yer :)

Ankaraya ilk kez gelen arkadaşlarımıza ise şiddetle tavsiye ederim. :)

Sonra ise kızılayda gezdik, dolaştık. Çok eğlendim...


Sonra ki postlarda görüşürüz :)

ilginizi çeker :)

2 yorum