Şık Sunum, Güzel Paket Her Şey Demek.

By 20:42

Günaydın :) 
Siz bu yazıyı okurken ben muhtemelen denize girmek için Yassı adaya doğru yola çıkmış olacağım. :) İzmirli olanların iyi bildiği bir ada; kısaca yerleşim yok vapurla günü birlik seyahat ediliyor. Yaz bitmeden son bir kaç kere denize girelim dedik. Detaylı yazısını merak ederseniz buraya tıklayabilirsiniz. 


Gelelim bugün ki yazının konusuna; geçenlerde kardeşimle gezmeye çıktık. Ve her zaman ki gibi Watsons'a girmeden sonlanamazdı. :) Ne var ne yok diye bakarken birde Pastel standına bakıyım dedim. Bir kaç ruj denedikten sonra kesinlikle bunu almalıyım dedim.  



Yapısı kremsi, dudağınızda gayet doğal duruyor. Nude ruj olması da hem soft hem göz ağırlıklı makyajlar için gayet uygun olduğunu düşündürdü bana. 


Henüz kalıcılığı için bir şey söyleyemem. Lakin doğal dudakları seviyorsanız bu ruja bir bakmalısınız derim.



 Paketi de çok şık değil mi? Bana göre bir rujun kendisi kadar paketi de önemli oluyor. Şık ve albenili olanlar nedense daha tercihim olur.

Sizinde paketini beğenip bunu almalıyım dediğiniz bir ürün oldu mu? 

Görüşürüz! :)

Bana ulaşın: 
http://instagram.com/demeteeer

https://twitter.com/zeynepgunluk

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. canım bunun numarası ne? çok beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numarasını yazmayı unutmusum dalgınlık :) 01 numarası :)

      Sil
  2. Bu biraz daha belirgi bir nude. Daha dogal durani 20 numara yillardir favorim.

    YanıtlaSil