Bir Parça Soft Makyaj Alır mıydınız?

By 05:53

Hey Merhaba :)

Hep bu yazıya girişlerde yavan kalıyorum. Ne desem, nasıl giriş yapsam, bir türlü karar veremeyince bende damdan düşer gibi giriyorum efendim yazıya.

Uzuuun zamandır bir fotoğraf makinası sıkıntım var malumunuz. Her yazımda bundan bahsedip sizi sıkmak istemiyorum ama fotoğrafların kalite düşüklüğü hem canımı sıkıyor. hem de hevesimi kırıyor. 

Yazmak güzel fotoğraflar paylaşmak istiyorum lakin olmayınca olmuyor. 

Ya telefonum gelene kadar buralardan uzak kalacağım yada elimde ki imkanla idare edeceğim. Ben napıyorum; pes etmek yok daima mücadele...

Gelelim bugün ne yaptım. Dışarıya çıkmadan bana göre oldukça soft bir makyaj yaptım.





Göz kapaklarımda nude tude paletinden stubborn ile stand-offish karıştırdım. Göz pınarlarıma dogru stand-offish ağırlıktaydı. Kavis bölgesine ise sultry rengini uyguladım. Biraz gölgeyi seviyorum. Ve eyeliner olarak her zaman kullandığım maybeline jel eyeliner.

Dudaklarımda ise uzun zamandır favorim olan essence matt serisinden soft nude isimli lipglossu kullandım. Allık olarak yaz aylarına çok yakıştırdığım ince yapılı pastel show allıklarından seftali tonlu olanı tercih ettim. Pudra ise yine maybeline waterproof powder.






Umarım beğenmişsinizdir. Fotoğraf makinesi sorunumu çözdükten sonra daha iyi paylaşımlarla burda olacağım. :)

Bana ulaşabilirsiniz: zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

                                                                            Görüşürüz! :)

ilginizi çeker :)

2 yorum