Yassıca Ada Tatili :)

By 01:00 , , ,

Sonunda çok istediğim tatil günlüğünü yazıyorum.  :)

Spontane başlayan bir tatildi bu. Günübirlik lakin bir aylık tatile bedel. 

Özgeyle buluşup bir kahve içelim demiştik. 10 yıldır hayatımda olan yegane dost. İnsan beraber büyüdüğü dostlarını en az kendi kadar tanıyor. 

Bundan sebeb biz her sene mutlaka planlar yapar ama hiçbirini gerçekleştirmezdik. İki üşengeç kanka. :)

Evlerimizin arası 10 dakika olmasına rağmen haftalarca görüşmediğimiz olurdu. Bu sene kırdık şeytanın bacağını maşallah. :)

Oturup konuşurken; ne yapsak, nereye gitsek diyorduk. Sonra yassıca ada turlarından bahsetti. Benim de metroda ilanına gözüm ilişmişti. Çok dikkat etmediğim için detayları internetten araştırdık. 

Gidilmesi ise oldukça basit. Karşıyaka vapur iskelesinden yassıca ada vapurları kalkıyor. Gidiş- dönüş bileti 15tl. 





Tek sefer var; 08.45de. Garanti olması için en güzeli 08.30da orda olmak.

Yaklaşık olarak 1.5, 2 saat yol gidiliyor. Ve bu adanın bir diğer özelliği; Adnan menderesin bu adada asılmış olması. Biz söyle bir gezmek istedik ama ne yazık ki sahilden iç kesimlere gitmek yasak.



Kolay kolay kızarıp yanan biri değilim. Genelde hemen bronz olur tenim. Ama güneşin zararlı etkilerinden korunmak için 50 faktör şart.
Yüzüm içinse 30 faktörlü bir krem kullandım.



Gider gitmez ayaklarımı suya soktum. Serin mutlu ayaklar. :)



Sahilde en çok yapmayı sevdiğim iki şey; uyumak ve kitap okumak. :)


Deniz oldukça temiz. Kum sahil, yer yer taşlar mevcut ama zarar vermiyor.



Karnımız acıkınca bir şeyler yiyelim dedik. Her şey düşünülmüş güzel bir tessis. 


Klasik tatile giden insan pozu vermesem olur muydu? bir yanım mahsun kalırdı. :)



Ben kitap okurken yanıma bu tatlı köpek geldi. Kafamı bir çevirdim, yanımda oturup bana bakıyor. Sevdik bizde. :)




Deniz o kadar temiz ki ilk defa canlı deniz salyangozu gördüm. Yumuşak balık gibi bir derisi vardı.



Korktuğu için bir türlü dışarı çıkartamadık. 



Ve her güzel şey gibi bu da bitti. Gitme saati geldiğinde yorgun ama mutluyduk. İki dost güzel bir tatil yaptık. 

Yakınlar da yine gitmeyi planlıyoruz. Yazarken de yaşarken de çok keyif aldım. Umarım siz de aynı keyifle okudunuz. 

İzmirde yaşayanlar için güzel bir imkan. İyi ki yassıca adayı turizm seferlerine açmışlar. :)


ilginizi çeker :)

0 yorum