Evde Bakım

By 03:02 , ,

Yıllardır kozmetiğe meraklı biri olmadım. 

Öyle çocukken annemin makyaj malzemelerini kullanmışlığım da yok. 

Ama bakımlı olmayı severim. 

Özellikle el ve ayak bakımı benim için çok önemli.

Kuaförde manikür pedikür yaptırmayı sevmiyorum. 

Çok sağlıklı değil, bana göre...

Evde küçük bir manikür setim var :)



Tırnaklarımı sıcak suda birazcık yumuşatıyorum.

Suyun içine ise birazcık duş jeli koyuyorum. Hem güzel kokuyor hemde 

istediğim yumuşaklığı elde ediyorum.

Tırnak etlerimi kesmek, kanamaya yol açabileceği için; bu riski göze almak istemiyorum.

Onun yerine yılan dili denilen aleti kullanıyorum. Kullanımı oldukça basit.



Çok uzun tırnak yakıştıramıyorum kendime.

Yakışana çok yakışıyor ama ben kısa ve küt seviyorum.

Bu şekilde törpüleyip, krem sürüyorum.


Ve bugün oje olarak Essence colour&go sectim. Çok şeker bir mavi.

Umarım hoşunuza gitmiştir. 

Görüşürüz...

ilginizi çeker :)

8 yorum

  1. Merhaba , Bana da öyle bende kuaföre gidip yaptırmayı tercih edenlerden pek değilimdir. Belki tatil öncesi çok koşturmaca içindeysem vaktim yoksa yaptırıyorum :) kendim yapmayı tercih ediyorum.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en özenli yine kendi yaptığımız oluyor çok teşekkür ederim. :) hemen ziyarete geliyorum :)

      Sil
  2. Bende manikürümü ve pedükürümü kendim yapanlardadım. Dediğin gibi başka bir yerde yaptırmanın sağlıksız olduğunu düşünüyyorum. Ayrıca kendim yaparken terapi gibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terapi gibi kesinlikle öyle :) güzel yorumun için çok çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Güzel paylaşım olmuş :) izlemeye aldım:)bana da beklerım:) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba :)
    etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
    banada beklerim :)
    http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil