Canımın İçi Böyle Şeyler Yalnızca Filmlerde Olur

By 04:14

Uzun bir haftayı evde geçirdim. 
Staj yapayım dedim, olmadı. Staj vasfı taşımayan işleri yapmak da angarya geldi.

Adım atmadan dışarıya hayatımın fırsatını bekledim. 
bol bol depresyona girdim.

Enerjim çekilmiş, fotosentez bile yapmayan bitki gibi bitkindim.

Ne yapsam, ne ile uğraşsam diye; bunalımdan bunalıma koştum.

Sonra dedim ki; 'canımın içi böyle şeyler yalnızca filmlerde olur.' kendine gel artık.

Gidip iki kitap aldım hemen. 

Elif gibi sevmek, ve Böğürtlen kışı...

Sonra ise her şey geçti. 

Dün ise bol bol gezdim. Vallahi depresyondan eser kalmadı. :) 

Meğer bizim depresyon dediğimiz şey evde oturma derdiymiş.

Şöyle bir çıkıp iki tur atınca ne depresyon kalıyor, ne bunalım. :)

Dün ki kombin örneğimiz;


Bunlar ise yaz makyajımda sıkça kullandığım ürünler;




 Yüzümde ufak bir örnek;



Annem ve kankisi; 




Hayat enerjilerine hayranım.



Görüşmek üzere :)

ilginizi çeker :)

5 yorum

  1. merhabalar,

    keşferttim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum :) bende hemen iade-i ziyarete geliyorum. çok mutlu oldum. görüşürüz, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. son derece güzel ;)

    bana da beklerim hepinizi blogdaşlarım http://kadifelikahve.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil