En Sevdigim Palet | Pastel Nude

By 05:19 , , ,

Hayatta seçecegim üç tane palet olsa birisi mutlaka PASTEL NUDE palet olurdu. Tam anlamıyla kurtarıcı bir palet. Ne zaman bir seyahate gitcek olsam. Yanıma az ürün almak istedigimde gözü kapalı aldıgım palet. 

Gece içinde gündüz içinde kullanabiliyorum. Küçük tasınması kolay ama içinde ihtiyacım olan bütün renkler var.


Sütlü kahvenin dibini baya gördüm... Turuncu ve beyaz renginide sık sık kombinler halinde kullanıyorum. Bronz ve metalik iki rengin ise dibini görmeme çok az kaldı. :)



Azıcık alsanız bile rengini çok güzel veriyor. Benim en sevdigim ve palet almak istiyorum ne almalıyım diyenlere de önerdigim canım palet :)

Siz bu paleti daha önce denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Bana yazmayı unutmayın!
Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. renkleri bana uymuyor ama bu güzel paletin başka renkleri var mı diye bir araştıracağım ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. renkleri çok güzel bir palet :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil