Bohça Mantı Giresun | Ne Yemeli?

By 13:36 , , , ,

Bugün kendime bir güzellik yaptım!
Ve enfes bir mantı yedim. Kesinlikle ama kesinlikle yemek yemeli bir isim olmalıymıs benim :)

Giresun'da Bohça Mantıyı duymayan yoktur. Ben açılısından beri yeni gitme fırsatı buldum ve neden daha önce gitmedigime hayret ettim.


Bugün benim için makyajsız, rahat ve farklı lezzet denemelik bir gündü. Öncelikle size menüden bahsetmek istiyorum. Yöresel mantılar, sinop mantısı, ısırganlı mantı, kızarmıs mantı, bohça mantı ve daha bir çok çesit vardı. 


Ben tercihimi Bohça Mantıdan yana yaptım. Adını aldıgı Bohça Mantıyı denemek istedim. El yapımı ve günlük yapılıyor bütün mantılar. Tadı damagım da kaldı sanırım yarın yine gidicem :)

Beni en çok etkileyen etkilerden biriside mekanın tasarımı oldu. Beyazın hakimiyetinde zevkli dösenmis bir mekan. 




Giresun'a geldiginizde gitmenizi tavsiye ettigim mekanlardan birisi. Bu arada sizlere tesekkür etmek için baslattıgım bir benefit hediye çekilisi var. Katılmak için  buraya tıktık :)

Bir sonraki yazıda görüsürüz!
Sevgilerimle Z.
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Afiyet olsun Zeynepcim Giresuna gidersek uğrarız tavsiyen için Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil