Dermokil Kil Maskesi^^ Hayal Kırıklıgı

By 12:57 , , ,

Kızlar Merhaba!
Bu sefer kesinlikle geri döndüm! :) Son bir kaç aydır buraları acayip aksattım, farkındayım. Bir göründüm, bir kayboldum. Lakin bomba gibi geldim. Son bir kaç zamandır bir çok şey üst üste geldi. Okul, iş, taşınma vs... Bazende canım yazı yazmak istemedi :)) Ben buralarda yokken hergün instagramdaydım. Her gün neler yaptıgımı, nereleri gezdigimi merak ederseniz bana ordan da ulasabilirsiniz.

Tükenmislik sendromu, bizim mahalleye ugramadıgı için birazcık boşvermislik oldu adı. Ama artık eski düzene hatta daha iyisine dönüyorum. Artık bu blog da haftanın en az iki günü yazı olucak. Ahanda burda söz verdim gitti...
-Neyse yazamazsam artık siliveririm bu yazıyı :))-

Çok enerji doluyum su aralar, belkide bir sürü sorumlulugu yerine getirmenin sevinci vardı. Küçük birde haber paylasmak istedim sizinle artık mezun oluyorum :)) ^^ neyse bu başka bir postun konusu...

Bugünün konusuna geçecek olursak; size hiç sevmedigim ayy nerden aldım ben bunu dedigim bir ürünü yazmak istedim. Neden? çünkü yazık, gereksiz para, kötü, işlevsiz bir ürün. -yazar burda acayip sitem ediyor.-




Ben bu ürünü kil maskesi istedigim bir dönemde aldım. Siyah noktaları engellemek ve gözenekleri sıkılastırmak maksadıyla...




Gel gelelim bu ürün degil bu vaatlerini yerine getirmek, kil maskesi bile degil gibi geldi bana. Üzerinde kil maskesi dese de yüzümü germekten öteye gidemedi...




Kesinlikle bir hayal kırıklıgı bu ürün. Boşu boşuna almayın, ben paramı sizin içinde çöpe attım. :)
Bu ürünü kullanan var mı kızlar? Çok merak ediyorum siz begendiniz mi? Bir tek ben miyim sevmeyen?
Birde bana uygun fiyatlı ama işlevini yerine getiren bir kil maskesi önerseniz?

Kocaman sarıldım size!

Bana ulaşmak isterseniz, bir seyler yazmak isterseniz yada sırf halimi hatrımı sormak isterseniz bana zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)


ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. Canım bende hamemelis özlü olanı kullanmış çok beğenmiştim.Kil maskelerinin genelde hepsi yüzü geriyor. Cilt tipine uygun olanı al bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildimi germesi problem değilde vaat ettiği hiçbir şeyi yerine getirmedi. Sanırım başka bir serisini yada başka bir markayı denicem :)

      Sil
  2. ben de argan yaglı olanını kullanıyorum ve çok da memnunum sanırım sana uygun olan bir çeşit değilmiş başka bir tane dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yaş ve cilt tipime göre olmasına dikkat etmiştim. Sanırım başka bir seri denicem :)

      Sil