Karadeniz Blogger Buluşması #Sponsorlar

By 13:45 , , , , , , ,

Kızlar merhaba!

Sıra geldi buluşma etkinligimizin sponsorlarına. :) Bu etkinlik için bir çoook firmayla görüstüm, bazıları beni çileden çıkarttı... bazıları gönlümde taht kurdu :)

Burda kötü detayları paylaşıp,canımızı sıkmak istemiyorum. Çünkü benim için muhteşem bir gündü :) Güzel deneyimler kazanırken bu birbirinden güzel firmalar bize destek verdi.

Hepsine tekrar teşekkür ediyorum!



Öncelikle bize kocamaaan bir paket hazırlayan gratis'e çok teşekkür ederim. Gerçekten çok iyi çalışan ve profesyonelligi üst seviye de olan bir firma :)



The balmın eyelinerını görünce tabir yerindeyse çığlık attım :) ve en çok denemek istediğim saç kremide vardı... Hepsi birbirinden güzel bu hediyeler ve sık sunumları diyeceklerim bu kadar :)

Daha sonra ise sevgili Hair care bize denememiz için saç bakım yağı yollamış.


Kullanmaya basladıgımdan beri saçlarımdaki yumusaklıgı ve canlılıgı farketmeyen olmadı.

Karadenizde ilk defa yapılacak olan bu etkinlige destek vermek isteriz dedi balmozon ve;


Bize içinde ozonlanmıs zeytinyagı olan bu cilt bakım serumunu yolladı.

Sevgili freshnsoft bir sürü hediye yollamıs.


Makyaj temizleme mendillerini denemek için sabırsızlanıyorum :)

Ve son olarak essence çok sevilen ama bir türlü bulamadıgımız ürünlerden yollamış bize...


Destek veren herkese tekrar çok teşekkür ediyorum.

Etkinlige katılan diger arkadaslarımın linkleri;

bakimliginepig.blogspot.com.tr
ebrudannotlar.blogspot.com.tr
illedeoku.blogspot.com
http://ozgurhanim.com/
http://www.makyajjseverr.blogspot.com.tr/?m=1
makyaj sever'in youtube hesabınada burdan ulaşabilirsiniz :)
https://goo.gl/ARXvWi

Tekrar görüsene kadar kocaman sarıldım kızlar! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com


ilginizi çeker :)

16 yorum

  1. Canım merhaba, link içerdiği için yorumunu yayınlayamadım.Ancak zaten seni takip ediyorum ben,hoşgeldin bloguma ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. İadeyi ziyarete geldim. Öpüyorum canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. selam canım cilekkokusublog tan ayşe ben blogunu takibe aldım :)
    cilekkokusublog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. hediyelerini iyi günlerde kullan canım :) sebi takibe aldım benim de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  5. harika bir etkinlik olmuşa benziyor. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunu takibe ve izlemeye aldım bana da beklerim. Görüşmek üzere =)

    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    instagram:@kozmetikpsikolojisi

    bu arada bende karadenizli bloggerım :D ama etkinlikten haberim yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hemen gelıyorum :) aslında herkese ulasmaya calıstım ama sanırım nasıp boyleymıs :) bahara dogru yıne bır etkınlık planlıyoruz umarım ozaman bırlıkte oluruz :)

      Sil
  7. blog keşif etkinliğinden geliyorum gfc ile üye oldum bana da beklerim www.gamzecelikdemir.com

    YanıtlaSil
  8. Takipteyim, bana da bekliyorum :)
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuza uye oldum bende makyaj ve bakim uzerine yaziyorum. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil