BU GÜN NE GİYSEM? / GÜNLÜK SALAŞ ŞIK ^^

By 15:44 , ,

Tam bir rahatlık insanıyım. Otobüse, metroya yada bir toplu taşımaya bindiğimde daima kapıya en yakın şekilde otururum. Rahat etmek benim için en önemli kriterdir.


Derste bile asla tek sandalyeyle yetinemem. Ayaklarımı uzatabildiğim yer benim evimdir. :) 

Günlük hayatta da kıyafetlerimi hep en rahat şekilde seçerim. Hele ki o düz tabanlı spor ayakkabılar var ya; işte onlar benim bebeklerim :)

Bugünde günlük, rahat ama aynı zamanda şık olunabilecek kombinler tasarladım.

Umarım hoşunuza gider.




Sizin içlerinde en tercih ettiğiniz hangisi oldu? Benim için en birinci ilk seçenek :) 

En sevdiğiniz hangisi ise lütfen bana yazın. Laf olsun diye sormuyorum, gerçekten merak ettim :)

Bana nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz.

                                                               Çok öptüm!

                                                   zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com


ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Ben de rek ilk seçenek diyorum ve kendımı gordum;) otobüste kapıya yakın yer derste 2 sandalye vs rahatlıktan taviz veremem hiç :))))

    YanıtlaSil