Orta Kahve 246

By 04:56

Herkese yeniden merhaba!

Bugün sizlere yeni keşfettiğim bir kahvaltı mekanından bahsetmek istiyorum. Belki yazın bir karadeniz turu yapmak istersiniz. Yolunuz buralara düşer de kahvaltı yapcak yer ararsınız diye düşündüm. Üşenmedim sizler için araştırıp en iyisini buldum. :)

Sürekli koşuşturmalı geçen bir hayatım olduğu için genelde dışarda yemek yiyorum. Hobi olarak da yemek yiyorum. Aslında yemek için bahanem çoooook :)

Ama dışarıda yemeği en sevdiğim öğün kahvaltı. Bugün sabahın çok erken saatinde yine işim vardı. Ama umduğumdan daha kısa sürede bitti. Bana kalan süre okula gidemicek kadar erken, eve gidemicek kadar geçti...

Bizde bu süreyi kahvaltıya gitmeye karar vererek değerlendirdik. Uzun zamandır yapmak istediğimiz bu plan bugün spontane gelişti.

Gittiğimiz yerin adı Orta Kahve 246. Giresunda olanların mutlaka gitmesi gereken bir yer. 4 senedir burdayım ben ilk defa gitmeye fırsat buldum. Merkezden biraz uzak da olması ulaşım yönünden sıkıntı oluyordu.


Çok güzel bir bahçesi var. Yazın yada baharda eminim çok daha güzeldir.


Çok da doyurucu porsiyonları var. Keşke daha merkezi bir yerde olsaydı bile dedik. Ama ozaman da bu doğal güzelliği kalmaya bilirdi.


O kadar aç olmamıza rağmen tıka basa doyduk. Kesinlikle en kısa zamanda tekrar gideceğim bir yer. Yolunuz düşerse mutlaka gitmelisiniz.

Sizler için yeni lezzetler, mekanlar denemeye devam edeceğim. Benim için tavsiye edebilceğiniz yerler var mı? özellikle izmir çevresinde...

Tekrar görüşene kadar hoşçakalın! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com
twitter
instagram
facebook

ilginizi çeker :)

10 yorum

  1. Merhaba canım, blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde
    keşfettim ve takibe aldım. Google+ tan da ekledim. Ben de
    bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm, takibe aldım sizi de beklerim. http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. İzmir'de kahvaltı mekanı tavsiye ediyorum nacizane Çiçekliköy mutlaka denemelisiniz :) Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Blog keşfinden takipteyim canım..Banada beklerim...pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Canımm Ordu'ya hafta sonu kaçamağı yaptığım için Giresun'a gelme şansım olmadı ama hem ulaşımın kolay hem de çok yakın olduğunu öğrenince içimde kaldı. Karadeniz'e doyamadım! Yazın tekrar gelmeyi düşünüyorum. Giresun'a uğrayacağım bu sefer keslnlikle, bu mekan da aklımda. :) Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım görüşürüz canım beniiim çok isterim seni misafir etmeyii bende çooook öptüm :)

      Sil