ATKIMSIZ ASLA!

By 09:09

Herkese karlı bir günden merhaba :)

Bugün uzun zamandır, hazırlamak istediğim bir postla karşınızdayım. Dışarıda kar çiseliyor. Bu soğuk da dışarı çıkmayı hiç istemiyordum. Gitmekle gitmemek arasındayken hocanın dersi iptal ettiğini öğrendim.

Bu boş günümü değerlendirmek için geçtim bilgisayarın başına.

Kışın en sevdiğim aksesuarından bahsetmek istiyorum. Atkısız yapamam efendimcilerdenim ben.

Hem ayazdan koruyup, oldukça sıcak tutuyor. Hemde çok şık!

Sizler için araştırıp bir kaç kombin buldum.








Klasik anlamdaki atkılar kadar iki ucu bağlı olarak boyuna dolanan boyunluklar da oldukça revaçta.



İster kot, ister elbise ile kombinleyin. Bence her ne şekilde olursa olsun gayet kullanışlı. Hem sıcaktan vazgeçmem, hem güzelliğimden ödün vermem diyenler için tasarlanmışlar. Tam bir hayat kurtarıcı.

Ufak bir not: görseller google görsellerden alıntıdır.

Bana ulaşmak isterseniz: zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

Tekrar görüşene kadar hoşçakalın kızlar!



ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. boğazlı kıyafetleri sevmeyen biri olarak atkı benim de vazgeçilmezim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? bende hiiç sevmem boğazlı kazakları. teşekkürler büşracım :)

      Sil