Bir Fincan Kahve Ve Sadelik Lütfen! | Minimalizm

By 03:52 , , , , , ,

Ögrencilik hayatımın sonlanmasına malum 2 ay kaldı. Ne cok dertlenmissem artık bu duruma her fırsatta söylüyorum. Gelecek kaygısıdır, efendime söyleyim is arayısıdır, aman paramı harcamıyım yarın öbür gün lazım olur diyip yastık altı yapıyorum. Zaten bir kaç ay öncede artık çılgınca tüketim yapmıyacagımı, ihtiyacım olan kadar alacagıma karar vermis ve bunuda duyurmustum.

 Geçenlerde sevgili ılgının bir videosunu izledim. Sadelesmek üzerine çok güzel bir video. Merak edenler için tık tık kendisi olayı çok güzel anlatmıs. Eger ilginizi çekerde uygulamak isterseniz ordan fikir alabilirsiniz. Ben bugün kendi kararlarımdan ve basımdan geçenlerden bahsedicem :)

Malumunuz önce çılgınca koleksiyonlar yaptırdılar bize sonrada sadelesmek adına hepsini elimizden çıkarmak trend oldu. Ben çılgınca koleksiyonlar hiç yapmadım ama maddi sadelesmek içinde çaba harcamıyorum. Oldukça karısık bir cümle oldu farkındayım... Ben maddi olarak degilde manevi olarak sadelesmekten baslamaya karar verdim.



Canınızı sıkan, enerjinizi alan insanları, durumları ve sartları çıkarmak yani.

Kafanızda sürekli dolasan bir türlü sonuca baglıyamadıgınız o durumdan vazgeçin mesela... Düsünmeyin, olmuyorsa olmasın kendi olana kadar dagınık kalsın. Dikkatinde zihninde orda olunca kendini yormaktan baska eline ne geçiyor?

Eger sizi mutlu etmeyen aksine huzursuz ve gergin hissettiren kisiler varsa ilk onları çıkarın hayatınızdan. Hani herseye olumsuz ve tersinden yaklasanlar varya onlar iste... Bırakın gitsinler, çevrenizde sizi destekleyen pozitif insanları barındırın. Bir daha gelmeyecegini bildigin bir dünyada o insanları çekmek niye?

Bazı  sartlar vardır ki degistiremezsin. İçinde bulundugun durum, katlanmak zorunda oldukların bazen bu konuda elinden bir sey gelmez... O zaman en güzeli ayak uydurmak. Neden degismiyor demek yerine oldugu gibi kabullenmek ve ona göre bir kalıp çizmek.

Ruhunuzu bu basit adımlarla sadelestirdiginizde aslında daha dinlenmis ve iyi hissedeceksiniz. Ben sahsen kendimi daha iyi hissettin.

Kendinizden bir tane daha olmadıgını ve geçen anın bir daha gelmeyecegini unutmayın. O yüzden en çok kendimizi seviyor ve sadelesiyoruz!

Kocaman sarıldım!
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. ne güzel bir post olmuş teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil