Karadeniz Blogger Buluşması :)

By 13:55 ,

Merhaba kızlar! :)

Yine son zamanlarda bir görünüp bir kayboldugum bir zamandan geldim. Bu kadar uzun aralar vermeyi hiç sevmesem de buralar ugramak pek mümkün olmadı.

Özür kısmını da hallettigimize göre yazının konusuna geçiyorum :) Ben geçtigimiz günlerde karadenizdeki blogger arkadaşlarla tanışmak için bir etkinlik düzenledim. Bu nokta da başımdan neler geçti anlatsam buraya 10 postluk konu olur :)

Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız konuya az çok vakıfsınızdır. Buralarda olmadığım zamanlarda bile instagramda hemen her gün paylaşımlarda bulundum. Daha fazla iletişimde olmak isterseniz diye buraya link bırakıyorum tık tık :)

Geçelim etkinlik fotograflarına :)








Bol bol konuştuk sohbet ettik. Deneyimlerimizi paylaştık ve oldukça güzel anılar biriktirdik. Bundan sonraki yazımın konusu ise bize etkinlikte destek veren sponsorlarımız üzerine olucak.

Katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum!

Gelecek yazıda görüşürüz! kocaman sarıldım kızlar. :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com



ilginizi çeker :)

6 yorum

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim, elimden geldigince yaptım bir şeyler 😀

      Sil
  2. Haberim olaydı bende gelirdim yaw :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda karadenizdeki herkese ulasmaya calistim ama elimden bu kadari geldi :) en iyisi sen blogumu takipe al bahardaki bulusmadan haberdar ol :)

      Sil