BIODERMA Sebium h2o ^^

By 01:48 , , , ,

Kızlar merhaba!
Bugün sizleri hayatımın en güzel cilt temizleme ürünü ile tanıştırmaya geldim. :)

Bioderma'yı bilmeyen tanımayan yok. Piyasada ki en temiz içerikli ürün oldugunda da eminiz...
Güzel olan şu ki Bioderma'nın artık benim gibi yağlı karma ciltler için özel ürettiği bir micellaire suyu var artık!





Kullanmaya başladığım günden beri diğer bütün temizleme sularını bir kenara ittirdi.
İçerinin temiz olması, fluidactiv kompleksi içeriyor sebum dengesini kontrol altına alarak yağlanmayı engelliyor , ve derinlemesine temizlemesi en sevdiğim yönleri.




Daha önce muadil ürünleri de kullanmıs biri olarak, kesinlikle orjinalinin yerini tutmuyor diyorum.
Göz ve ten makyajımı çıkarmada kullanıyorum. Bazen hiç makyaj yapmadıgım günlerde bile yüzümü bir pamuk yardımı ile siliyorum.




Üstelik 500ml. bir ürün oldugu için kolay kolay bitmiyor. Fiyat performans kıyaslamasında benden tam not aldı!

Üstelik bildigim kadarıyla turuncukasa da şuan indirim var! Bir gidin bakın derim kızlar! :)

Ben bu tarz cilt ürünlerinde en dikkat ettigim sey güvenilir yerden almak oluyor. Hem indirimli hemde güvenilir olarak size tavsiyem turuncukasa :)

Kızlar tavsiyelerimi unutmayın! Bir daha ki yazıda görüsene kadar hoşçakalın! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

4 yorum

  1. diğerini kullandım hep ama bu da aklımda deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Bunu başka biri daha önermişti. Ben bulamadığım için başka ürün aldım. Ama evet genelde iyi yorumlar var bu ürünle ilgili.

    YanıtlaSil
  3. Bunu başka biri daha önermişti. Ben bulamadığım için başka ürün aldım. Ama evet genelde iyi yorumlar var bu ürünle ilgili.

    YanıtlaSil