Alışveriş | İstanbul | Çanakkale #Vlog

By 02:29 , , , ,


Kızlar merhaba! :)

Beni instagramdan takip edenlerin bildiği üzere kısa bir tatile çıkmıştım. Bu kısa ama güzel gezimi vlogladım, düzenlemesi bitti ve artık yayında. Umarım severek izlersiniz...

Devamı gelmesini ister misiniz? Hoşunuza gitti mi? Lütfen bana bildirin. :)

Bana nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz, çooook kocaman sarıldım size! :)

zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com


                                                            video için tık tık.





ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Eşim okul projesi kapsamında Çek Cumhuriyeti'ne gitmişti. Orada bana kısa kısa videolar çekmişti, ben de çok beğenmiştim. Bu sene ben arkadaşlarımla Van gezisine gittim, bu sefer ben ona video çektim. Bence çok güzel bir şey. Hem dediğin gibi ileride hatıra kalıyor. O yüzden sen gittiğin yerlerden video çekmeye devam et bence, biz de izleyelim :-)

    Videonun süresi de çok güzel ayarlanmış: 17.17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) fotograflar o anı sadece tek bır kare ıle ölümsüzleştiriyormuş gibi hissediyorum. o yüzden mümkün olduğunca video çekmek daha çok hatıra depolamak gibi :)

      Sil