Karadenizde Nereler Gezilir? ^^ Giresun

By 06:54 , ,

Herkese merhaba! 
Bugün her zamankinden biraz farklı bir konsptle karşınızdayım. Yoğun tempomun yavaşlaması münasebetiyle iyiden iyiye tatil planları yapmaya başladım. Aklımın sürekli bir köşesinde olan interrail planını yavaştan yürürlüğe mi koysam? uçakla mı gezsem? ay yanımda kim gelir vs. diye düşünüp duruyorum. Zeynepcim ben de bir avrupa gezisi düşünüyorum ben varım derseniz el kaldırın fena halde kafayı takmış durumdayım.

Nereler gezilir, nerelere gidilir? derken... Karadenizde gezmediğim yer kaldı mı diye düşündüm. Büyük çoğunluğunu gezdim. Hali hazırda ülkemin güzide yerlerinden biri olan karadeniz bölgesini gezmek görmek isteyenlerin olabileceğini düşündüm. Ve işte burdayız...

Bu bir nostalji, hafif gezi tavsiyesi, Bol fotoğraf içeren bir yazıdır efendim :) Fotoğraflar geçmişe dönük 4 seneyi kapsamakta bu sayede benim geçirdiğim evrime de şahit olabilirsiniz :) Keyifli okumalar!

İlk olarak Giresundan başlayalım istedim. 1 sene boyunca eğitim gönüllülerinde çalıştım. O dönemde bir kutlama münasebetiyle kök eve gittik. Yeşilliği ve berrak deresiyle hayran kaldım! Bana göre karadenizde en güzel köylerden birinde, saklı kalmış bir cennet gibi...




Gezebilceğiniz bir orman, buz gibi akan bir deresi var. Birde orda yetişen balıkları pişiren küçük sevimli bir yer var. Aklımdaki o balığın lezzeti hala damağımda! :)



O kadar güzel ve eğlenceli bir yerdi ki; gezmekten fotoğraf çektirmek aklımıza gelmemiş. Keşke bütün hafızamızdaki fotoğrafları aktarabilsek :) 


Giresuna gelipde sahil kenarında ki cafe de puga da oturmayanı dövüyorlar anacım! :) Giresunun en lüks mekanlarından diyebiliriz. Denize sıfır bir cafe hizmet güzel, hızlı ama samimiyet güler yüz bulamazsınız. Çalışanlar robot mu? insan mı ayırt etmek güç! Aradığınız; siparişin yanında iki güzel söz, güler yüz, hoş sohbet çalışanlarsa size en samimi tavsiyem sokak kafe olucaktır. Onun detaylı yazısı daha sonra gelicek. :)


Yaz kış en sevdiğim manzara... Limandan gün batımını izlemek. Bunun bir de kale versiyonu var ama 4 senede toplasan 4 kere çıkmadığım için kaleye elimizde oranın görüntüleri yok efendim. Not alındı en yakın vakitte kaleye çıkılıcak! :)

Karadeniz gezmesinin ilk ayağı giresun. Beğendiniz mi? bu yazının devamı gelsin mi? yoksa zeynep allah aşkına sen yazma mı dersiniz? :) (desenizde ben yazarım galiba :))

Karadenizde en çok görmek istediğiniz yer neresi? Eğer gittiysem onunlada ilgili bir şeyler yazarım. :)
Giresunun birde kendine özgü şehir blogu var. Duymuş muydunuz? Onunda linkini buraya bıraktım. Benim eski yazılarımı da okumak istersiniz belki. 

Ben kaçtım kızlar! hepinizi çok kocaman kucakladım...

                                            zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com

ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Bu yaz eşimle beraber Karadeniz turuna çıkacağız. 1 hafta boyunca Sinop'tan Rize'ye kadar gezeceğiz. Turla gideceğimiz için kendi başımıza çok gezemeyebiliriz ama siz yine de yazmaya devam edin. Tavsiyelerinizi not alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) umarım çok eğlenceğiniz bir gezi olur. Sinop gidilcek yerler listemin başında en kısa zamanda orayada gideceğim şimdiden teşekkürler :)

      Sil