Nerelerdeydim, Neler Yaptım?

By 12:59

Heeyy ben geri döndüm. :)

Ayy, nasıl da özlemişim buraya yazmayı. Sürekli aklımda bir ses blogu çok boşladın Zeynep. Hadi şunu yaz. bunu anlat deyip duruyordu. O kadar çok yazmak istedim ki gün geçtikçe post konuları birikti vallahi bir noktadan sonra ipin ucu kaçtı. Yazmayı bekleyen bir çok konu varken öncelikle nerelerde olduğumu ne yaptığımı paylaşmak istedim efendim.
Beni eğer instagramdan takip ediyorsanız. Habersiz kalmamışsınızdır. Takip etmeyenlere gelsin bu post :P

Malum olunan üzere okulum açıldı ama ne açılmak. Sabah 9 gece 11 okuldayım. Resmen okulda uyuyorum. :) Eve geldiğimde yazı yazmaya hiç halim kalmıyor. Haftasonları ise dil kursuna yazıldım. Bütün haftam böyle doluyken yetmedi biraz nefes alıyorum, ben birde ehliyet kursuna yazılıyım dedim. :)



Eveeeet trafik harika bir şoför kazanıyor bekleyin annecim. :)

Geçen günlerde apartmanın önünde annesinin terk ettiği bir kedi vardı. Uzun süre apartmanda baktım ona. Kapıyı her açtığımda içeri girdi. Bakıma muhtaç ve terk edilmiş. Bende sahiplendim onu. Artık bir kedi annesiyim.



Peki bu yoğun tempoda nefes aldığım o kısa zamanlarda ne mi yaptım? ilk takipçim, bende yeri çok farklı olan sevgili büşranın blogunu okudum. O kadar keyifli bir blogger ki eğer takip etmiyorsanız çok sey kaçırıyorsunuzdur. Sizi şöyle alalım ozaman :) büşranın blogu :)


Bu fotoğraf da o keyifli akşamlardan birinde çekildi. :)

Daha yazmak istediğim çok sey var lakin istatistik beni bekliyor. :)

İki hafta sonrada vizelerim başlıyor. Eğer bu postu bugün hazırlamasaydım daha hazırlayamazdım. Galiba uzun süre daha olmayacağım buralarda.

Sizi seviyorum. Eğer beni özlerseniz, bir şey sormak isterseniz, yada sırf muhabbet için bana yazabilirsiniz. :)
zeynep.dilara.durmaz@hotmail.com




ilginizi çeker :)

2 yorum

  1. Gece 11 mi ??? ay kuzum sen nasıl dayanıyorsun buna maşallah! nazar değmesin. Umarım emeklerinin karşılığını da alırsın. Özledik seni. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım :) cok tesekkür ederim canım arkadaşım :)

      Sil