İzmir'e Yol Gözüktü

By 14:18 , ,

Gidiyorumm bütün notlar yüreğim deee....

Gidiyorum dostlar :). Okul bitti, bütler haftasına girdik. Bütün bir sene sabırla beklediğim, kışın soğuk günlerde 'dayan zeynepcim yaza az kaldı' dediğim günler geldi. Artık gündüzleri ısıtan güneşi selamlayarak, takvimden gün sayarak, adım adım başladım yaz tatiline. 

İzmir'e gidiş biletimi de aldım. taa taaa :)


Eve gitmek düşüncesi bile iyileştirdi beni. Artık yaşasın anne yemekleri :). Bir nazlar, bir niyazlar hava da uçuşur. Kolay mı evin prensesi geliyor :). Sıcacık izmir günlerini, uzun yaz gecelerini, dostlarla gezmeleri düşündükçe gözüme uyku girmiyor. hakettim ben bu tatili.

Efendim gelelim bu zamana kadar neler yaptım. söylememe gerek var mı bilmiyorum ama malumunuz final haftasındaydım. Her ne kadar 'ayy benim sınavım var' diye dolansam da ortalarda adam akıllı çalışmadım. Hatta rahatlıkla geçebileceğim bir sınavı 'aman nasılsa büte kaldım bunu da bütte veririm' diyerek çıktım. Bir rahatlık vardı ki anlatamam. Noldu büte kaldım :). Final döneminde çalışmayan zeynep son şans büt diyerek harıl harıl çalışmaya başladı. Ama en büyük motive kaynağım sonunda bekleyen yaz tatiliydi.

Bu arada bir hafta finalle büt arası tatil vardı. 'Madem burdayız biraz denize gidelim' dedik. Deniz sezonunu burda açtım. Bana yetmedi tabi fragman diyebiliriz :)



Mutluyum dostlar ötesi var mı? Her ne kadar anacığıma kavuşma düşüncesi heycanlandırsa da beni, içim biraz burkulmuyor değil. Alıştım ben bu şehire ya. İlk geldiğim zaman bunu söyleyeceğimi söyleseler inanmazdım ama alıştım. Yeni bir umuttu burası bana, her şeye sıfırdan başlama imkanı sundu. Sevdim Giresun'u ama tabi ki favorim hala izmir...


ilginizi çeker :)

0 yorum